Nyheter från cirkus- och danskonsulenterna

Tre cirkusartister som står inuti en hjulformad ställning

Cirkus- och danskonsulenternas nyhetsbrev riktar sig till dig som är kulturaktör eller kulturarrangör. Brevet skickas ut fyra gånger per år och innehåller aktuell information om vad som är på gång inom cirkus och dans i Stockholms län.

I det senaste nyhetsbrevet från cirkus- och danskonsulenterna kan du bland annat läsa om:

• Informationsträff för dansare, koreografer, arrangörer och pedagoger inom streetdance-fältet 29 maj
  • Utlysning: Communityresidens i Danderyd – sök senast 23 maj
  • Utlysning: KOKO kommunkoreograf i Nacka – sök senast 30 maj
  • Inspirationsdag för dig som skapar eller arrangerar cirkus 13 september
  • Cirkusresidens i Nynäshamn med fokus på Skapande skola
  • Cirkusflätan planerar för en konferens för cirkuspedagoger och cirkusartister med erfarenhet av att arbeta pedagogiskt
  • Cirkus- och dansfrukost 29 september

Vill du prenumerera på cirkus- och danskonsulenternas nyhetsbrev?
Till anmälningsformuläret

Cirkus- och danskonsulenterna är en del av kulturförvaltningen Region Stockholm och har i uppdrag att främja cirkus- och dansverksamhet i Stockholms län.

Besök cirkuskonsulentens webbsidor

Besök danskonsulenternas webbsidor