Upptäck Kulturförvaltningen Play

Nu lanserar Region Stockholms kulturförvaltning en play-kanal för att tillgängliggöra en mängd olika filmer. Här samlas flera konstnärliga uttryck, projekt och samarbeten inom kultursektorn i huvudstadsregionen.

Kulturförvaltningen Play hittar du filmer om alltifrån konstnärliga gestaltningar i vårdmiljöer och besök i konstnärers ateljéer till filmer om kulturinsatser i vården och kulturförvaltningens främjande arbete med dans i länet.

Flera av förvaltningens digitala kunskapsseminarier och inspelningar från konferensen Stockholmstinget 2021 hittar du också att se i efterhand via play-kanalen.

Nya filmer kommer att produceras och fyllas på med eftersom. Välkommen att botanisera bland filmerna och upptäcka något nytt!

Till Kulturförvaltningen Play (nytt fönster)